SPEECHLESS

marres fest slutade med krogen, vilket jag inte ville egentligen. men var nog lika bra, annars hade kvällen säkert
folket var i alla fall jag, marre, sandra, hanna, jens, jocke, elias, sofie, daniel, michaela, peter, michaelas bror och åsa.

älskade att jens var nykter och försökte på sig nån slags "lapdance" på sandra :D fan vad jag garva, det var så jävla fult! (se första bilden)

sexigt jens, sexigt!



zussi bjöd in mig på allstar så vi drog dit en sväng. träffade lite folk!



sedan blev det taxi hem samt max, men inget ätande typ. inte för jockes del i alla fall för han somnade i soffan. jag tog 3 pommes och någon tugga på min hamburgare sedan sov vi. vaknade lite små bakis och nu har jag jobbat 16.15-22.30! bra att man ska vara klar klockan 21 men vi fick en "liten" olje incident samt att diskmaskinen slutade fungera så det fick bli diska för hand /pärna.

blir nog någon film nu eller nåt. ska plocka upp lite skit och försöka komma ihåg att jag måste hänga upp arbetskläderna tills imorgon.
ska jobba 18.30 - 20.30 på SJ imorgon, ska bli intressant :)



we are one

Kommentarer
Postat av: zussi

jag då? var inte jag där? hur kan du glömma mig :(:(:(:( ;)

2010-04-20 @ 13:27:42
Postat av: cehå

hah men gud förlåt, du står ju med sedan i alla fall. sorry :o

2010-04-20 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0