/pärna

jobbade igår 11.15-21.30 med sandra, michaela och sara! vi blev klara typ fem över halv tio. gick väll helt ookkk. sandra började snacka om att hon och marre skulle ut och då blev jag också sugen. dock var man ju tvungen att åka hem och hämta nå andra kläder samt lite alkohol. tur var ju att sandra hade bil! sedan drog vi hem till mig, hämtade massa skit, upp till starre och köpa virke sedan hem till sandra. linn hämtade oss sedan och skjutsade oss ner på stan :) linn ställer upp i alla väder ;D tack snuffs!

var inte ute alltför länge eftersom jag jobbar idag 11.45-21.30 :c
men ikväll har marre fest och jag börjar ju sent imorgon så idag partar vi (;

hade en jävla dröm inatt också ):
var någon som typ skar ut mitt hjärta och jag hade bara en timme på mig att leva (weird, i know)
jag drog till jobbet för att ta farväl av marre och sandra. marre stog i kassan och när jag sa att jag kom för att ta farväl rörde hon inte en sån stor min, hon fick inte gå ifrån kassan heller eftersom hon jobbade :o var narges som körde skiftet. jag ringde jocke men han svarade inte, och eftersom vi hade "bråkat" så ville jag verkligen inte att det var så det skulle sluta. så jag ringde och ringde men inget svar. då var det konstigt nog natt (?! whaevuh) så jag förmodade att han sov och inte hörde telefonen som vanligt. sedan fick jag för mig att han kanske sov hos johnny och jag har inte hans nummer. så frågade jimmy om han kunde öppna internet på jobbet så jag kunde gå in på hitta.se och leta numret! han typ "nä har inte tid" - men vafan jimmy, jag dör om typ 10 minuter, jag vill ringa min pojkvän och säga farväl, SNÄLLA?! så började jag grina som ett as. han typ suckade och öppnade facebook?! där slutade drömmen ett tag för att jag vaknade emellan. sedan fortsatte det och då låg jag på golvet och hade typ en minut kvar. var som en klockade som tickade ner ungefär '-' jag sa (tror jag) "marre, jocke svarade inte så du får hälsa till han att jag älskar han! och mamma ringde jag inte för jag ville verkligen ha ett bra avslut med jocke eftersom vi bråkat så mycket. men mamma vet att jag älskar henne!"
att inte ha ett hjärta kändes likadant som när man får reda på att den man tycker om är tillsammans med en annan och är hur lycklig som helst (de flesta vet säkert hur det känns?!) sticker till i hjärtat eller känns som att det gått itu typ. jag kan faktiskt ana varför jag hade den här drömmen :o

har en annan dröm jag drömmer stup i kvarten och då är det att jag tappar alla tänderna på en dag fast det går ett tag emellan varje, det är fan snuskigt.

aja, orka skriva om drömmar. minns bara att jag kände mig pärna då jag vaknade!
sticka till bussen nu, systemet sedan äta nåt innan jag börjar. är fan ashungrig som vanligt.
adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0